Managementul Rețelelor de Franciză - 28 noiembrie

00
Zile
00
Ore
00
Minute
00
Secunde

Managementul rețelelor de franciză ed. a 2-a

eveniment de o zi dedicat formării profesionale și NETWORKINGULUI

📍 Stup – 🕤 28 noiembrie 2023 – 9:30 -> 17:30 – 🎟️ 

Afaceri care s-au francizat cu ajutorul nostru

Managementul Rețelelor de Franciză

Îți dorești să-ți îmbunătățești modul în care relaționezi cu francizații tăi? Dar parcă uneori nu vorbiți aceeași limbă? Un management bun al rețelelor de franciză trebuie să fie bine pus la punct pentru a crea un parteneriat de succes și sustenabil.

Evenimentul dedicat Managementului Rețelelor de Franciză este un workshop de formare profesională pentru antreprenori și echipele acestora de management. O zi întreagă în care împărtășim know-how și bunele practici în domeniu, la care vor participa experți în franciză, antreprenori și membrii unor rețele importante de franciză. 

Oportunitate unică

Participarea la eveniment îți aduce oportunitatea de a lucra în mod conștient și aplicat pe zona de management a rețelelor de franciză.

Mai multe perspective

Ne spui povestea ta, iar noi îți oferim mai multe perspective, atât din partea consultanților noștri, dar și din partea francizaților și a celorlalți antreprenori.

Networking

Ai oportunitatea de a relaționa cu antreprenori din mai multe domenii de activitate, de a crea parteneriate cu alți francizori și de a învăța din greșelile lor.

Acest eveniment este dedicat deținătorilor de franciză, master francizorilor și echipelor de Management ale Francizei (operațional în principal, dar pot fi și de dezvoltare, financiar, marketing).

Scopul este îmbunătățirea modului în care francizorii relaționează cu francizații, înțelegerea nevoilor acestora și găsirea unei modalități de a integra și a alinia partenerii interni și externi.

Evenimentul va avea loc marți, 28 noiembrie 2023, de la 9:30.

Evenimentul se va desfășura fizic, la Stup, un spațiu dedicat susținerii comunității antreprenoriale.
Stup se află în București, pe Calea Șerban Vodă, nr. 206-218, U – Center Parter, sector 4, București, precum și online, la www.btstup.roProgramul evenimentului va fi 9:30-17:30, iar agenda evenimentului poate fi găsită aici.

Companiile care pot participa la eveniment trebuie să aibă deja francizați sau sunt în procesul de francizare a afacerii. Franciza este un sport de echipă, așadar recomandăm antreprenorilor să participe la eveniment alături de echipa de Management a Francizei, pentru debate și eficiență în comunicare și procesul decizional.

avantajele și beneficiile participării

De ce să participi la eveniment?

Învățare și prevenire

Înveți de la experți cum să gestionezi eficient situațiile conflictuale cu francizații, cum să le elimini și să le transformi în oportunități strategice ale afacerii tale.

Experiență și know-how

Afli direct de la francizat cum se văd lucrurile din exterior. Vei lucra concret pe anumite studii de caz pentru a-ți antrena "mușchiul" de management al rețelei

Claritate și clarificare

Îți clarifici rolul de francizor, cu tot ceea ce e necesar să faci și ce să nu faci în relațiile tale de franciză. Afli pașii unui management corect al rețelelor de franciză.

Înțelegere și libertate

Poți să discuți liber despre problemele cu care te confrunți și primești feedback instant despre ce poți să schimbi pe viitor pentru a preveni problemele.

Ai încercat aproape orice cu francizații tăi dar parcă lucrurile nu merg?
Învață să gestionezi rețeaua ta de franciză.

Specialiști din domeniu

Care sunt invitații evenimentului?

Paul Voicu - Franchwise

Paul Voicu

Co-fondator Franchwise

“Sunt un optimist convins, pasionat de a descoperi afaceri și antreprenori, noi moduri de scalare. Franciza m-a purtat prin lume și mi-a deschis perspectivele. Am întâlnit oameni, culturi, am cunoscut afaceri. Am căpătat un nivel de acces pe care puțini oameni îl au și sunt recunoscător pentru asta în fiecare zi. 

Cred în business-uri colaborative și bine organizate și vreau să contribui la succesul lor. Și mai cred în antreprenori români care visează mare (și lucrează în mod conștient la visele lor).

Am ajutat peste 300 de antreprenori să se puna în valoare cu franciza potrivită. Am fost implicat în scalarea de business-uri de la 0-la peste 40 de locații în România, în sectoare de activitate diferite.’

raluca voicu

Co-fondator Franchwise

“Sunt “crescută” în lumea francizei, am contribuit la dezvoltarea de francize internaționale în piața din România și structurarea și extinderea de concepte românești, în franciză, la nivel național și acest lucru în ultimii 15 ani. Superputerea mea – creez contextul potrivit care te pune în valoare și prin context potrivit înțeleg business-ul (franciza) potrivită, timing-ul și locul potrivit.

Am convins peste 30 de branduri românești să lucreze cu noi, în exclusivitate, în dezvoltarea business-urilor prin parteneri francizati viabili. Mi-am petrecut ultimii ani în documentarea unui proces de recrutare care să te ajute să îți selectezi, cu pricepere și răbdare, partenerii, nu doar după resursele financiare, ci și după abilitățile de care au nevoie să reușească în business-ul tău.”

AV. Irina Vasile - Franchwise speaker​

AV. Irina vasile

Avocat de business, partener ZDV Attorneys, conduce departamentele de IP & Franchising și M&A.

Irina coordonează echipa de litigii din cadrul ZVD Attorneys care a obținut unele dintre cele mai importante precedente judiciare din România în materie de franciză. Este recunoscută și pentru expertiză sa în gestionarea cazurilor complexe de mărci europene și internaționale și pentru gestionarea abilă a portofoliilor mari de mărci.

Raluca Trifan

CEO Eatvisory, companie de consultanță specializată în domeniul HoReCa și partener Franchwise.

Viziunea sa este de a contribui la dezvoltarea sănătoasă a industriei ospitalității, oferind antreprenorilor educație financiară prin business coaching și consultanță, astfel încât aceștia să prospere și să își atingă obiectivele.

Cu o experiență de management de 15 ani, dintre care 10 ani de management de rețea de franciză, Raluca contribuie, la construcția sistemelor de franciză sănătoase și la expansiunea brandurilor locale la nivel internațional.

#SeFaceLaStup

Care este locația evenimentului?

Stup reprezintă un loc pentru toți antreprenorii. Proiectul susține crearea și dezvoltarea afacerilor antreprenoriale românești, oferind sprijin acestora prin intermediul partenerilor, indiferent dacă sunt la început de drum sau nu.

Această locație reprezintă un loc în care antreprenorii români se pot conecta, networkingul fiind un obiectiv comun pe care îl avem și noi prin crearea evenimentului Managementul Rețelelor de Franciză. Sediul se află în București, pe Calea Șerban Vodă, nr. 206-218, U – Center Parter, sector 4, București, precum și online, la www.btstup.ro.

Agenda evenimentului

Sesiunea 1
Cine este francizatul și ce caută el?
Sesiunea 1
Sesiunea 2
Factori motivaționali și demotivaționali
Sesiunea 2
Sesiunea 3
Ciclul de viață al francizatului vs ciclul de viață al francizorului
Sesiunea 3
Probleme aplicate
Studii de Caz
Probleme aplicate
Sesiunea 4
Probleme legale în rețelele de franciză
Sesiunea 4
Sesiune Q&A
Probleme întâlnite în practică
Sesiune Q&A
Sesiunea 5
Cum ajungi la rădăcina problemelor?
Sesiunea 5
Sesiunea 6
Plan de acțiune pentru îmbunătățirea relațiilor în propria rețea de franciză
Sesiunea 6
Sesiunea 7
Cum să aliniezi organizația internă ca să poți crește prin francize
Sesiunea 7
Sesiunea 8
De unde îți iei valoare de la francizați?
Sesiunea 8

Ai încercat aproape orice cu francizații tăi dar parcă lucrurile nu merg?
Învață să gestionezi rețeaua ta de franciză.

Cine poate participa?

Deoarece încurajăm participarea echipelor de management alături de owneri la astfel de evenimente, oferim discounturi de grup pentru biletele early bird, de până la 50% reducere.

francizori

master francizați

echipa de management

Atenție! Numărul biletelor este limitat! Hai alături de echipa ta la cel mai nou eveniment dedicat francizorilor pentru îmbunătățirea managementului rețelelor de franciză.

Ticket type Reducere Early bird (fără TVA, în €)
<b>Single (1 pers.)</b> 20% <s>490</s> <b>392 € </b>/ pers.
Duo (2 pers.) 40% <s>490</s> <b>294 € </b>/ pers.
Group (3 pers. sau > 3 pers.) 50% <s>490</s> <b>245 €</b> / pers.
Ticket type Discount  Early bird (fără TVA)
Single (1 persoană) 20% 490 392 € / persoană
Duo (2 persoane)  40% 490 294 € / persoană
Group (3 persoane sau > 3 persoane) 50% 490 245 € / persoană

De ce să lucrezi cu noi?

Franchwise a apărut pe piață în urmă cu mai bine de 10 ani din dorința de a crește piața antreprenorială din România. Oferim o gamă largă de servicii, de la găsirea oportunității potrivite de franciză până la oferirea de sprijin în faza de înființare și dincolo de aceasta. Scopul nostru este de a ajuta antreprenorii să reușească în afacerile lor și suntem mândri să fim parte din poveștile lor de succes.

Cu alte cuvinte, Franchwise este despre idei de afaceri testate și în exclusivitate. Prin serviciile de francizare am ajutat peste 200 de antreprenori să-și îndeplinească visul de a avea propriul business în franciză.

Lideri

în consultanță de franciză în România

Membri

Franchise Pool International

+ 10 ani

experiență în francizare în România și Europa

+ 20

branduri partenere exclusive

+100 francize vândute

în ultimii 3 ani

Afaceri care s-au francizat cu ajutorul nostru

Aparițiile noastre în media

Iată ce spun clienții noștri

  • Este minunat sa găsești oameni care sunt dispuși sa te ajute pe termen lung și care sunt acolo pentru tine gata sa îți ofere tot sprijinul de care ai nevoie!

    Diana St Avatar Diana St
    13/02/2022

    Sunt foarte implicați in proiectele pe care le susțin. Felicitări!

    lupu bogdan Avatar lupu bogdan
    13/02/2022

    Lucrez cu aceasta companie de mai bine de un an in dezvoltarea conceptului Bubble Waffles. A fost cea mai buna decizie facuta in pandemie. Profesionalismul, cunostintele, contactele cu care acesti oameni au venit la pachet au facut diferenta. Asa ca daca vrei sa accesezi o franciza sau sa iti francizezi afacerea, acesta este locul!

    Matei Cristian Avatar Matei Cristian
    13/02/2022
  • O echipa dinamica, experimentata, profesionista si f amabila

    Leonard Guragata Avatar Leonard Guragata
    13/02/2022

Întrebări frecvente

Acest eveniment este dedicat deținătorilor de franciză, master francizorilor și echipelor de Management ale Francizei (operațional în principal, dar pot fi și de dezvoltare, financiar, marketing).

Scopul este îmbunătățirea modului în care francizorii relaționează cu francizații, înțelegerea nevoilor acestora și găsirea unei modalități de a integra și a alinia partenerii interni și externi.

Evenimentul va avea loc marți, 28 noiembrie 2023, de la 9:30.

Evenimentul se va desfășura fizic, la Stup, un spațiu dedicat susținerii comunității antreprenoriale.
Stup se află în București, pe Calea Șerban Vodă, nr. 206-218, U – Center Parter, sector 4, București, precum și online, la www.btstup.roProgramul va fi 9:30-17:30, iar agenda evenimentului poate fi găsită aici.

Companiile care pot participa la eveniment trebuie să aibă deja francizați sau sunt în procesul de francizare a afacerii. Franciza este un sport de echipă, așadar recomandăm antreprenorilor să participe la eveniment alături de echipa de Management a Francizei, pentru debate și eficiență în comunicare și procesul decizional.

Prețul unui bilet începe de la 245 €/ persoană pentru echipe. Pentru a încuraja networking și participarea echipelor de management ale companiilor francizate, oferim discounturi de până la 50% pentru mai multe bilete achiziționate. Poți vedea lista de prețuri ale biletelor aici

Detalii de contact