CELE MAI NOI FRANCIZE DE LA FRANCHWISE

Vrei să pornești o afacere în franciză?​

Peste 200 de antreprenori și-au îndeplinit visul de a avea propriul business, în franciză, cu ajutorul nostru. ​

Fără costuri pentru tine

Pentru francizele de pe site, își oferim consultanță gratuită, astfel încât să iei cea mai bună decizie.

Francize de top

Toate francizele noastre pe site-ul nostru le găsești exclusiv și cu date verificate.

Experiență europeană

Suntem membri în Franchise Pool International - rețeaua europeană de consultanță în franciză.

sisteme de franciză construite de la A la Z în Romania
+ 0

One

stop shop

în România și la nivel internațional
+ 0

Vrei să pornești o afacere în franciză?

Servicii

Știm cât este de greu să scalezi excelența în prestarea diferitor servicii și cât este de importantă prezența francizatului în afacere

Food & Beverage

Prin externalizarea către francizați a proceselor de formare, motivare și păstrare a echipei, poți depăși un impas în creșterea ta, pentru că acestea pot fi resurse costisitoare și consumatoare de timp dacă sunt gestionate intern.

Industria de retail

Retailul de nișă, care își propune să se extindă rapid, poate găsi în franciză o cale potrivită pentru a-și atinge obiectivele.

Francize HoReCa

1. Franciza Treevi Pizza Al Taglio

Food/cafenele

Pizza este recunoscuta la nivel global pentru popularitatea sa si este frecvent considerata unul dintre cele mai consumate produse alimentare in diverse tari, inclusiv in Romania.

Treevi Pizza serveste un produs simplu, intr-o maniera adaptata noului context de piata (pizza la felie, pentru eat in sau take away).

Treevi a luat nastere in anul 2017 ca urmare a unei sesiuni de brainstorming cu scopul de a dezvolta un concept de pizza al taglio ce sa aiba o calitate superioara, dar si un gust autentic italienesc. Pe parcursul anilor, reteaua de restaurante Treevi a cunoscut o expansiune rapida, aceasta avand loc exclusiv in Bucuresti, fiind testate tipologii diferite de locatii, atat cu posibilitate de servire la interior sau pe terasa, precum si cu servire la vitrina.

Pentru a deschide propria ta locatie Treevi, este nevoie sa ai un capital de investitie pentru dezvoltarea conceptului, incepand de la minim 70.000 de euro (cuprinde toate cheltuielile asociate de la amenajare, dotare cu echipamente si mobilier, seating terasa, stoc initial de materii prime, taxa de franciza, garantii la proprietar pentru inchiriere spatiu, costul cu trainingul initial al personalului si francizatului si capitalul circulant de lucru pentru primele luni operationale.) 

Este sansa ta de a te alatura unui business de succes si in plina expansiune. Orasele targetate sunt Craiova, Ploiesti, Constanta, dar putem discuta si despre un parteneriat in franciza si in Bucuresti. 

2. Franciza Simigeria PETRU​

Food/cafenele

Simigeria Petru reprezinta un business adaptabil la orice vremuri.

Cu o istorie bogata ce se intinde pe mai multe decenii, Petru este o companie matura cu experienta in mentinerea si dezvoltarea calitatii produselor.  Lucrurile au inceput sa prinda contur, covrigii au devenit o obisnuinta pentru clienti, iar traditia s-a mentinut ani la rand.

Primul magazin a fost deschis in septembrie 2009 la Iasi, iar mai apoi in orasele: Piatra Neamt, Timisoara si Brasov. Cu pasi marunti Petru a reusit sa deschidem anual locatii in Iasi, dar si in orase noi precum Botosani, Vaslui si Roman. Lucrurile au inceput sa prinda contur, covrigii au devenit o obisnuinta pentru clienti, iar traditia s-a mentinut ani la rand.

 

Simigeria Petru a evoluat dincolo de a fi doar o simigerie traditionala si s-a transformat intr-o destinatie versatila, oferind acum mai multe categorii de produse. Fata de celebrii covrigi, gama Petru cuprinde o varietate bogata de produse de patiserie dulce si sarata, sandvisuri si pizza la felie sau pentru a fi savurate acasa.

Dupa o investitie de peste 5 mil. euro intr-o unitate de productie la Piatra Neamt, Petru poate aproviziona in acest moment 1.000 de puncte de lucru.

 

Compania continua expansiunea in franciza, cu focus pe Bucuresti, dar si pe orasele nationale si cauta parteneri interesati sa se implice in administrarea si operarea business-ului, francizorul punand la dispozitie mecanisme de finantare pentru investitia in echipamente.

Investitia intr-o unitate Petru variaza intre 80-90.000 euro (in functie de marimea locatiei si stadiul dotarilor tehnice la preluare) si include cheltuieli de amenajare, dotare echipamente si mobilier, software, stoc initial materii prime, garantii inchiriere spatiu, capitalul circulant de lucru pentru primele luni operationale.

3. Franciza Maia Pizza

Food/cafenele

Maia Pizza prima franciza de pizza (exclusiv) delivery din Romania. Franciza MAIA PIZZA este una versatila, fiind disponibile 2 formate: locatii exclusiv cu DELIVERY sau Cloud Kitchen (fiind prima franciza de acest gen din ROMANIA) si sprijinind antreprenorii locali care poate sunt deja in business si au spatiu dedicat de productie unde pot coace pizza MAIA PIZZA si isi pot diversifica oferta culinara.

Unicitatea conceptului Maia Pizza este completata (pe langa tehnica unica de preparare a aluatului de pizza) de forma ovala, topping-urile pregatite dupa retete proprii si cu ingrediente atent selectionate. Toate aceste elemente fac din Maia Pizza mai mult decat o pizza, respectiv o experienta gastronomica de neuitat.

In prezent, Maia Pizza opereaza conceptul prin 4 locatii proprii, din care 3 deschise in Bucuresti si 1 in Constanta, locatiile functioneaza exclusiv pe format delivery.

Orasele tinta pentru expansiune sunt toate orasele cu peste 150.000 de locuitori.

Viitorul francizat are nevoie de un spatiu cu o suprafata intre 25 – 45 mp si de un capital de investit intre 45.000 – 65.000 euro (in functie de modelul de franciza ales – Delivery sau Cloud Kitchen).

4. Franciza Makarun

Food/cafenele

Makarun, un brand polonez specializat in paste proaspete, isi propune sa aduca bucuria pastelor de calitate in Romania. Observam ca pe piata romaneasca exista o cerere crescuta pentru paste proaspete, preparate din ingrediente premium, servite rapid si la un pret competitiv, oferind o experienta unica.

 

Prima locatie Makaruna fost deschisa in mai 2012, a ajuns astazi sa aiba peste 33 de restaurante in 17 orase (Polonia si international).

Avand un segment neexplorat la nivel national, Makarun isi propune sa umple acest gol, devenind primul brand local de paste cu potential national. Cei de la Makarun sunt incantati de oportunitatea de a impartasi pasiunea lor pentru paste cu clientii din Romania si de a construi impreuna o poveste de succes in lumea delicioasa a pastelor proaspete.

Makarun cauta un partener masterfrancizat deja cu experienta in horeca, cu business-uri si relatii construite in zona de real estate, si care sa vada potentialul unui produs si brand complementar cu Makarun, pe care sa il adauge la portofoliul de business-uri existente. Locatiile Makarun sunt compacte (de la 50-60 mp) si investitiile in locatii intre 50-60.000 de euro.


Investitia initiala pentru un partener masterfrancizat este de 150-200.000 de euro si care include exclusivitatea pentru Romania si deschiderea primei unitati intr-unul dintre cele mai aglomerate centre comerciale din Bucuresti.

5. Franciza Bubble Waffles

Food/cafenele

“Imbinam gustul delicios cu o oportunitate de afacere captivanta.”

O echipa tanara si dinamica, si-a dorit sa aduca un desert inedit pe piata din Romania ce vine in completarea restaurantelor cu regim de gustari sarate, cu un concept dulce, instagramabil, avand ca target plasarea in locatii de FoodCourt (Mall), dar si stradal. 

Totul a inceput in Costinesti, in vara lui 2017, apoi, in martie 2018, s-a deschis prima locatie permanenta din Romania, in orasul Constanta (Centrul Vechi).

 

La Bubble Waffles, fiecare zi poate fi o surpriza dulce si poti avea in fiecare zi un alt desert, pe care tu alegi cum sa iti fie pregatit. Fie ca iti este pofta de inghetata, Nutella, capsuni, banane, afine, crema de vanilie, Kit Kat, Oreo, nuci, alune.. inconjurate de un waffle delicios, le poti avea in orice combinatie posibila.


Ai oportunitatea de a deschide propria ta afacere, in franciza, Bubble Waffles, in orasul tau, cu o investitie de aproximativ 40 – 50.000 euro, care acopera toate costurile necesare pentru a deschide o locatie functionala. Ne concentram pe extinderea in orasele cu peste 150.000 de locuitori.

6. Franciza L'Amande

Food/cafenele

Misiunea si valorile brandului

L’Amande a fost creat din pasiune si dorinta de a aduce mai multa valoare pietei produselor fara gluten. Acest business este pentru tine daca esti dispus sa te dedici si sa te implici intr-un business si in activitatea zilnica a laboratorului si daca vrei sa ajuti oamenii care sunt diagnosticati cu afectiune celiaca – intoleranta la gluten si vrei sa le oferi un produs sigur care sa nu ii contamineze.

7. Franciza TED's Coffee Co

Food/cafenele

La TED’S COFFEE CO gasesti cafea de specialitate, 100% Arabica certificata oficial de CSC (Certified Speciality Coffee), preparata intotdeauna impecabil si se numara printre putinele cafele de pe piata, certificate “de specialitate”.

Fondatorul Vasi Andreica, bazandu-se pe experienta de mai bine de 15 ani in domeniul ospitalitatii, a fondat in 2013 compania TED’S Coffee – un brand 100% romanesc. Inca de la inceputuri, TED’s isi propunea sa devina preferatul tuturor atunci cand vine vorba despre calitatea produselor servite si satisfactia celor care ii trec pragul.

In 2017, reteaua TED’S Coffee s-a extins prin prima franciza deschisa la Sibiu.

Chiar si in contextul negativ al pandemiei Covid-19 din 2020-2021, TED’S Coffee a continuat sa se dezvolte, inaugurand 15 cafenele noi. Aceasta perioada a marcat si primul re-branding din istoria companiei, evidentind adaptabilitatea si inovatia.

Anul 2022 s-a incheiat cu succesul a 44 de cafenele, din care 11 in afara Bucurestiului. 

Pentru anul in curs isi propune sa depaseasca pragul de 50 de cafenele deschise in intreaga tara. Pentru a-si sustine planurile de extindere rapida in intreaga tara, Ted’s Coffee Co. a lansat un nou format de locatie “on-the-go“, unde investitia este de aproximativ 40- 50.000 euro, cu toate costurile incluse. 

“Ted’s On-The-Go s-a nascut dintr-o cerere crescuta pentru un concept care sa se potriveasca in spatii mai mici. Ideea din spatele conceptului este de a avea o investitie rentabila potrivita pentru o crestere rapida. Tinta noastra este sa putem construi o cafenea de 30 mp”. Vasi Andreica, CEO al TED’S COFFEE CO.

Impartasim cu bucurie povestea TED’S Coffee, iar tu esti invitat sa faci parte din ea.

8. Franciza Tucano

Food/cafenele

Misiunea si valorile brandului

Daca iti doresti o afacere in domeniul cafelei, dezvoltand un concept care vine in intampinarea consumatorilor dornici de a savura un produs de calitate, intr-o locatie plina de experienta, atunci Tucano este raspunsul. Focusul este extinderea in Romania prin locatii Tucano mini si prezenta in fiecare resedinta de judet.

9. Franciza Hello Donuts

Food/cafenele

Gogosile sunt un produs iubit si popular.

Hello Donuts se traduce prin prospetime si calitate superioara – gogosile sunt produse in fiecare zi, folosind ingrediente natural. Hello Donuts se distinge prin branding fresh, atragator, mobilier modular si potrivite oricarui tip de centru comercial si functioneaza in locatii mici, compacte de tip insula (10-15 mp), ce presupun investitii reduse.

Investitie intre 15.000 – 20.000 euro/locatie, pentru Bucuresti si intre 35.000 – 40.000 euro capital propriu de investit pentru deschiderea in alte orase (unde extinderea presupune si investitia intr-o unitate proprie de productie, pe langa insula de retail). 

 

In 2022, am avut focus pe extinderea in Bucuresti pentru consolidare, astazi Hello Donuts fiind prezent in majoritatea centrelor comerciale aglomerate; pentru 2023, focusul a fost pe expansiunea la nivel national (Brasov, Craiova, Satu Mare, Baia Mare). 

 

Locatii vizate pentru expansiune sunt orasele cu peste 100.000 de locuitori.

Hai si tu sa iti deschizi propria afacere cu o investie minima.

10. Franciza Pofte

Food/cafenele

Misiunea si valorile brandului
Din pasiune pentru ceea ce fac, echipa Pofte, a creat un sistem de lucru care functioneaza in avantajul tuturor. Din acest motiv, sunt pregatiti sa se extinda prin parteneri care sa duca mai departe conceptul de restaurante fast-food, prin francizare.

11. Franciza Pâine și Vin

Food/cafenele

Paine si Vin, unul dintre localurile cu o personalitate aparte in HoReCa din Bucuresti, parte a grupului care detine Expirat si Energiea este pregatit sa duca povestea mai departe, prin franciza.

Paine si Vin este un business de familie, anul acesta a implinit 6 ani de cand este pe piata bucuresteana, perioada in care si-a creat o baza de clienti fideli, dar si un mod de operare si existenta cu amprenta proprie in peisajul local.

Paine si Vin aduce impreuna trei lucruri esentiale: o pizza delicioasa, un bar de vinuri unde poti gusta vinuri romanesti exclusive pentru industria ospitalitatii, si platouri cu bunatati de la producatori locali, perfecte pentru a fi impartasite cu prietenii.

“In momentul de fata suntem constienti ca Paine si Vin inseamna si o gazda. Adica cineva care sa insufle personalitatea localului, pe langa branding si decor si tipologia meniului de bar si de bucatarie. Am ales acest sistem de franciza fiindca cel care este interesat va avea alaturi de el 21 de ani de experienta in spate in domeniul HoReCa: Club Expirat – 21 de ani, Energiea – 11 ani, Paine si Vin – 6 ani.” Valentin Hristu, manager Paine si Vin. 

 

Pentru deschiderea unui francize Paine si Vin e nevoie de un spatiu de 150-200 de metri patrati si o investitie de minim 250.000 de euro, in care intra garantie pentru locatie echivalentul a 3 chirii, amenajare, dotari, echipamente, sitting si mobilier, stoc de marfa, capital circulant de lucru – marfa, salarii, chirie pentru primele 3 luni + taxa de franciza. 

Paine si Vin are focus pe deschiderea, in franciza, in Bucuresti, Brasov, Cluj, Sibiu, Constanta.

Vrei mai multe detalii? Contacteză-ne la 0771222333

Francize de Servicii

1. Franciza Logiscool

Servicii, Educație & Training

Logiscool este o retea internationala de scoli care ofera cursuri de programare interactive pentru elevi si adolescenti cu varste cuprinse intre 7 si 17 ani. 

In Romania, Logiscool, cea mai extinsa scoala de programare la nivel national, opereaza in prezent 60 de centre

“Franchwise a asistat intrarea francizei internationale Logiscool pe piata din Romania, contribuind ulterior la scalarea business-ului pana la 50 de centre in toata tara. Suntem bucurosi sa anuntam continuarea acestui parteneriat puternic cu Logiscool, cea mai mare retea de centre educationale in domeniul IT din Romania si una dintre principalele centre educationale la nivel international, prin care oferim totul suportul si know-how-ul necesar pentru atingerea obiectivelor de extindere in Romania.” declara Raluca Voicu, co-fondator Franchwise. 

 

Logiscool isi indreapta privirea catre viitor cu un plan ambitios de extindere a francizei, avand in vedere deschiderea de centre in orase unde inca nu este prezenta, precum Botosani, Piatra Neamt, Roman, Slatina, Slobozia, Focsani, Onesti, Calarasi, si intrarea pe piata din Republica Moldova, cu primul centru la Chisinau. In acelasi timp, se propune consolidarea retelei in orase precum Brasov, Oradea si Iasi, prin inaugurarea celui de-al doilea centru educational Logiscool. 

 

Investitia necesara pentru deschiderea unui centru educational Logiscool de programare se situeaza intre 35.000 si 65.000 de euro, in functie de suprafata centrului. Aceasta suma include taxa de franciza, costurile de amenajare si echipare, precum si capitalul circulant necesar pentru primele luni operationale. Viitorii parteneri Logiscool trebuie sa detina un capital propriu minim de investitie cuprins intre 10.000 si 15.000 de euro, restul putand fii asigurat prin surse de finantare. 

Este esential ca viitorii parteneri sa se implice activ in gestionarea zilnica a centrului educational. 

 

Logiscool si Franchwise impartasesc hotararea de a continua aceasta calatorie impreuna, aducand tinerilor un cadru favorabil pentru a explora o lume digitala, in fiecare colt al tarii.

2. Franciza Vodafone

Servicii, Telecom

Vodafone este un brand recunoscut la nivel mondial. In Romania are o istorie inca din 1997. De-a lungul prezentei sale, operatorul a investit permanent in inovatie. Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de telecomunicatii si tehnologie din lume. 

Vodafone este o retea de franciza consolidata. Are astazi 130 magazine proprii si peste 100 magazine in sistem franciza.

Franciza Vodafone ofera antreprenorilor, dornici sa construiasca o afacere de succes in vanzari, acces la un model de business la cheie.

Cautam parteneri interesati de implicarea in activitatea de zi cu zi a unitatilor de retail, sa fie un bun community manager si sa aiba un capital disponibil de investit de 25 – 30.000 euro.

Orasele targetate sunt: Bucuresti, Giurgiu, Timisoara, Prahova.

Daca iti doresti sa intri in industria telecomunicatiilor, un sector in expansiune continua, avand in vedere nevoia constanta a oamenilor de serviciile de comunicare, iti recomand sa explorezi oportunitatea de a investi intr-o franciza Vodafone.

3. Franciza Biss.club

Servicii, Educație & Training

Un club puternic si dinamic de business, bazat pe sprijin reciproc, educatie antreprenoriala si networking.

Bizz.club este cea mai extinsa retea de business networking din Romania dedicata antreprenorilor, managerilor si liber-profesionistilor care au ca scop cresterea personala si a afacerilor lor. 

Primul club s-a infiintat in anul 2011, in Cluj-Napoca, iar in anul 2014 s-a semnat prima franciza, in Brasov si Timisoara.

In prezent, Bizz.club are 14 cluburi (Romania si international), aproximativ 350 de membri, 40 de mentori si a organizat peste 8,500 de intalniri, peste 100 de evenimente de business organizate, 5 editii de bizz.camp si 6 editii de gala nationala bizz.club. 

Cele mai noi deschideri de franciza au fost in Bacau si Buzau.

Investitia in franciza este intre 5,970 – 9,970 EUR (in functie de marimea orasului) si ne extindem in orase ca: Oradea, Craiova, Pitesti, Braila, Suceava, Satu Mare, Tg. Jiu, Piatra Neamt, Bistrita, Targu Mures.

4. Franciza Solar Fix

Servicii

Solar Fix este o companie 100% romaneasca, Full Service in instalarea sistemelor de energie solara si se mandresc sa coordoneze proiectele din faza de proiectare si pana la finalizare. 

Solar Fix si-a inceput activitatea din dorinta fondatorilor de a realiza cu profesionalism sisteme fotovoltaice eficiente, cu durata lunga de viata si de a oferi solutii complete in acest domeniu.

Solar fix este un business pe un trend de piata. Pana in prezent, Solar Fix a implementat cu succes peste 250 de sisteme fotovoltaice, construind astfel o prezenta solida si o expertiza recunoscuta in domeniu.

Astazi au locatii proprii in Bucuresti si Constanta si  2 francize in zone cheie – in Brasov si Craiova. Daca vrei sa fii parte din viitorul energetic durabil, poti avea propria afacere ta afacere  Solar Fix cu un capital minim de 20.000 de euro resurse proprii, pentru restul de investie ai acces la finantare.

5. Franciza Graphein

Servicii

Graphein tot mai relevanti intr-o piata in continua schimbare.

Graphein este astazi printre primele locuri in Romania la furnizarea de servicii rapide si precise de asistenta topografica in santier, scanare 3D si asistenta tehnica pentru cadastru si intabulare. 

La inceputul acestui an cei de la Graphein au atras o investitie din partea Cascada Investments pentru dezvoltarea prin achizitii pe piata autohtona si continuarea procesului de integrare a serviciilor digitale.

“Ce va propuneti de la 2023? Eugen Ursu co-fondator Graphein: Ne-am propus sa crestem cifra de afaceri a companiei de la 3 milioane de euro la 4,5 milioane de euro, un avans de cel putin 50%. De asemenea, vrem sa acceleram pasii de crestere in proiectul de extindere nationala, sa investim in performanta echipei astfel incat sa avem o echipa care sa performeze independent de noi doi, fondatorii Graphein. Vom continua in acelasi timp investitiile in cercetare si dezvoltare (R&D), vrem sa fim tot mai relevanti intr-o piata in continua schimbare, mai ales datorita Inteligentei Artificiale. In plus, vrem sa realizam cel putin o noua tranzactie de tip M&A care sa ne ajute la dezvoltarea companiei.”

Pentru a deveni partener Graphein ai nevoie de un capital de investitie intre 10.000 – 50.000 euro in functie de rolul pe care ti-l asumi: licentiat pe comercial: esti implicat in vanzare, business development in constructii sau domenii conexe constructiilor (project management); licentiat pe tehnic: vei face implementarea proiectelor, ai acumulat experienta in domeniul topografiei, lucrezi autonom pe proiecte sau esti o companie mica de topografie si doresti sa treci la urmatorul nivel.

Orice rol vei alege vei fi sub umbrela unui brand recunoscut in industrie, exponentul unei noi generatii si al unui nou standard in topografie.

Retail

1. Franciza Yole

Food/cafenele

Misiunea si valorile brandului
Misiunea brandului este de a oferi o felie din experienta unei pizzerii italienesti cu accent pe calitate si pe retete cu adevarat speciale pentru cei dornici sa le descopere.

2. Franciza Chuty's

Food/cafenele

Misiunea si valorile brandului
Misiunea brandului este de a oferi o felie din experienta unei pizzerii italienesti cu accent pe calitate si pe retete cu adevarat speciale pentru cei dornici sa le descopere.

3. Franciza Coptrz

Food/cafenele

Misiunea si valorile brandului
Misiunea brandului este de a oferi o felie din experienta unei pizzerii italienesti cu accent pe calitate si pe retete cu adevarat speciale pentru cei dornici sa le descopere.

4. Franciza Lingotot

Food/cafenele

Misiunea si valorile brandului
Misiunea brandului este de a oferi o felie din experienta unei pizzerii italienesti cu accent pe calitate si pe retete cu adevarat speciale pentru cei dornici sa le descopere.

5. Franciza Fruitisimo

Food/cafenele

Misiunea si valorile brandului
Misiunea brandului este de a oferi o felie din experienta unei pizzerii italienesti cu accent pe calitate si pe retete cu adevarat speciale pentru cei dornici sa le descopere.

5. Franciza Fruitisimo

Food/cafenele

Misiunea si valorile brandului
Misiunea brandului este de a oferi o felie din experienta unei pizzerii italienesti cu accent pe calitate si pe retete cu adevarat speciale pentru cei dornici sa le descopere.

Afaceri care s-au francizat cu ajutorul nostru

Aparițiile noastre în media

Iată ce spun clienții noștri

  • Sunt foarte implicați in proiectele pe care le susțin. Felicitări!

    lupu bogdan Avatar lupu bogdan
    13/02/2022

    Este minunat sa găsești oameni care sunt dispuși sa te ajute pe termen lung și care sunt acolo pentru tine gata sa îți ofere tot sprijinul de care ai nevoie!

    Diana St Avatar Diana St
    13/02/2022

    Lucrez cu aceasta companie de mai bine de un an in dezvoltarea conceptului Bubble Waffles. A fost cea mai buna decizie facuta in pandemie. Profesionalismul, cunostintele, contactele cu care acesti oameni au venit la pachet au facut diferenta. Asa ca daca vrei sa accesezi o franciza sau sa iti francizezi afacerea, acesta este locul!

    Matei Cristian Avatar Matei Cristian
    13/02/2022
  • O echipa dinamica, experimentata, profesionista si f amabila

    Leonard Guragata Avatar Leonard Guragata
    13/02/2022

Detalii de contact

Ne puteti contacta folosind si formularul de contact de mai jos: